Memur ve emeklilere yüzde 30 zam yapılmasına ilişkin düzenleme Resmi Gazete’de yayımlandı.
Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu ile Bazı Kanunlarda ve 375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun, bugünkü Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi.
Memur ve emekliler Ocak ayında yüzde 30 zam alacak. Buna göre, en düşük emekli aylığı 3 bin 500 liradan 5 bin 500 liraya çıkarıldı.
Düzenleme ile işverenlere asgari ücret desteği de artırıldı. İşverenlere sağlanan asgari ücret desteği Haziran 2023’e kadar uzatılacak ve bu desteğin tutarı 400 liraya çıkarılacak.
Teklife göre, asgari ücret desteğinden 1 milyon 700 bin işveren faydalanacak.
Söz konusu düzenleme ilişkin kanunun detaylarına ulaşmak için tıklayabilirsiniz.
Memur ve emekli zammı Resmi Gazete’de yayımlandı
Daha fazla TürkiyeTürkiye kategorisinden daha fazla yazı »
- Soma maden faciası: 9 kişi tutuklandı
- Fatma Betül Sayan Kaya ve eşinin hesapları için bankalara yazı yazıldı
- ON NUMARA SONUÇ EKRANI 5 EKİM: On Numara sonuçları ne zaman ve saat kaçta açıklanacak? On Numara sonuç linki tıkla ve öğren
- MERKEZ BANKASI PPK TOPLANTI TARİHİ: Ekim 2026 Merkez Bankası faiz kararı ne zaman açıklanacak? Faiz beklentisi ne yönde?
- Euro 17 ayın en düşük seviyesinde